Reklamační řád ELEGANTISIMO.cz

Jak dlouho mám nárok na záruku? (záruční lhůta)

Záruční lhůta spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Tato doba se počítá od okamžiku Vašeho převzetí.

Co k reklamaci potřebuju? (potřebné doklady)

Ke zpracování reklamace od Vás budeme potřebovat několik náležitostí, bez kterých bychom to nezvládli. Jedná se o:

  • Doklad o nákupu
  • Podrobný popis závady, která se na výrobku objevila
  • Uvedení způsobu, jakým chcete reklamaci řešit (oprava, výměna, odstoupení od smlouvy)
  • Vaše kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon)
  • Číslo účtu v případě, že na něj chcete vrátit peníze za nákup

Nebo si můžete stáhnout náš Formulář pro uplatnění reklamace, který stačí vyplnit a zaslat nám jej spolu s dokladem o nákupu a reklamovaným zbožím.

Jak mám reklamaci oznámit? (nahlášení reklamace)

Budeme rádi, když nám reklamaci předem nahlásíte a pošlete nám všechny potřebné podklady na e-mail: Info@ELEGANTISIMO.cz. Nicméně také můžete zboží rovnou odeslat na adresu ELEGANTISIMO.cz – Jiří Pázler, Brandejsovo náměstí 1219/1, Praha 6, 165 00 a k zásilce dané dokumenty přibalit.

Kam mám reklamaci zaslat? (uplatnění reklamace)

Reklamovaný produkt nám zašlete na adresu ELEGANTISIMO.cz – Jiří Pázler, Brandejsovo náměstí 1219/1, Praha 6, 165 00. Jakmile jej obdržíme, vystavíme Vám doklad o jeho převzetí a začneme reklamaci zpracovávat, abychom ji pro Vás vyřídili co nejrychleji.

Jak dlouho reklamace trvá? (reklamační lhůta)

Na vyřízení reklamace, včetně opravy produktu, máme ze zákona 30 kalendářních dnů od okamžiku převzetí reklamovaného zboží spolu s potřebnými doklady, nicméně se budeme snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, abychom Vám ušetřili Váš drahocenný čas. Jakmile bude reklamace vyřízena, kontaktujeme Vás na Vámi uvedeném e-mailu, případně telefonu, a v případě potřeby se domluvíme na dalším postupu.

Pokud bychom tuto lhůtu nedodrželi, máte právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy.

Jak probíhá samotná reklamace? (princip reklamace)

V případě, že je produkt vadný a jeho poškození není způsobeno nevhodným zacházením, tak Vám ho bezplatně opravíme. V případě, že se jedná o neodstranitelnou závadu, tak Vám produkt vyměníme za nový.

Kdy nemohu uplatnit záruku? (zánik záruky)

Ačkoliv je nám to líto, existují určité situace, kdy Vaši reklamaci nemůžeme uznat. Nárok na uplatnění záruky zaniká zejména v těchto případech:

  • Opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • Neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou
  • Poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.)
  • Poškození nadměrným zatěžováním
  • Poškození zboží při přepravě (v tomto případě musíte řešit reklamaci přímo s dopravcem, doporučujeme zboží zkontrolovat při převzetí a v případě jeho poškození jej nepřebírat)