Reklamační řád ELEGANTISIMO.cz

Vyřiďte reklamaci rychle a pohodlně přes Zásilkovnu

Jelikož Vám chceme reklamaci co nejvíce ulehčit a také urychlit její vyřízení, tak Vám nabízíme možnost využití Reklamačního asistenta Zásilkovny, který je pro Vás úplně zdarma, protože veškeré náklady zaplatíme za Vás, a navíc jsme díky tomu schopni celou reklamaci i s odesláním nového zboží vyřídit během pár dnů. Nebojte se, není to nic složitého a v následujícím textu Vám vše vysvětlíme.

Kontaktujte nás ohledně reklamace na náš e-mail Info@ELEGANTISIMO.cz, my u Zásilkovny zadáme požadavek na Reklamačního asistenta a na e-mail Vám přijde štítek, který stačí na zásilku nalepit a předat na kterékoli pobočce Zásilkovny, která podporuje Reklamačního asistenta. Nebojte, většina poboček Zásilkovny tuto službu nabízí, ale pro jistotu se můžete ujistit na detailu pobočky, kterou máte nejblíže. Seznam všech poboček Zásilkovny spolu s intuitivním vyhledáváním naleznete ZDE.

Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, tak se vůbec nic neděje, stačí obsluze Zásilkovny nadiktovat trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha jej vytiskne a na zásilku nalepí.

Samozřejmě, pokud Vám není cokoliv jasné, tak nám dejte vědět a my Vám vše vysvětlíme a se vším pomůžeme. Jsme tu pro Vás!

V ojedinělých případech, zejména pokud je patrné, že reklamace bude zamítnuta z důvodu mechanického poškození, Vám tuto službu nemusíme nabídnout a požádat o doručení produktu klasickou cestou.

Jak dlouho mám nárok na záruku? (záruční lhůta)

Záruční lhůta spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Tato doba se počítá od okamžiku Vašeho převzetí.

Co k reklamaci potřebuju? (potřebné doklady)

Ke zpracování reklamace od Vás budeme potřebovat několik náležitostí, bez kterých bychom to nezvládli. Jedná se o:

  • Doklad o nákupu
  • Podrobný popis závady, která se na výrobku objevila
  • Uvedení způsobu, jakým chcete reklamaci řešit (oprava, výměna, odstoupení od smlouvy)
  • Vaše kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon)
  • Číslo účtu v případě, že na něj chcete vrátit peníze za nákup

Nebo si můžete stáhnout náš Formulář pro uplatnění reklamace, který stačí vyplnit a zaslat nám jej spolu s dokladem o nákupu a reklamovaným zbožím.

Jak mám reklamaci oznámit? (nahlášení reklamace)

Budeme rádi, když nám reklamaci předem nahlásíte a pošlete nám všechny potřebné podklady na e-mail: Info@ELEGANTISIMO.cz. Nicméně také můžete zboží rovnou odeslat na adresu ELEGANTISIMO s.r.o., Na Návsi 16, 250 66, Zdiby – Brnky a k zásilce dané dokumenty přibalit.

Kam mám reklamaci zaslat? (uplatnění reklamace)

Reklamovaný produkt nám zašlete na adresu ELEGANTISIMO s.r.o., Generála Klapálka 1635, 272 01, Kladno. Jakmile jej obdržíme, vystavíme Vám doklad o jeho převzetí a začneme reklamaci zpracovávat, abychom ji pro Vás vyřídili co nejrychleji.

Nebo můžete postupovat dle prvního bodu a vše rychle a pohodlně vyřešit přes Reklamačního asistenta Zásilkovny.

Jak dlouho reklamace trvá? (reklamační lhůta)

Na vyřízení reklamace, včetně opravy produktu, máme ze zákona 30 kalendářních dnů od okamžiku převzetí reklamovaného zboží spolu s potřebnými doklady, nicméně se budeme snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, abychom Vám ušetřili Váš drahocenný čas. Jakmile bude reklamace vyřízena, kontaktujeme Vás na Vámi uvedeném e-mailu, případně telefonu, a v případě potřeby se domluvíme na dalším postupu.

Pokud bychom tuto lhůtu nedodrželi, máte právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy.

Jak probíhá samotná reklamace? (princip reklamace)

V případě, že je produkt vadný a jeho poškození není způsobeno nevhodným zacházením, tak Vám ho bezplatně opravíme. V případě, že se jedná o neodstranitelnou závadu, tak Vám produkt vyměníme za nový.

Kdy nemohu uplatnit záruku? (zánik záruky)

Ačkoliv je nám to líto, existují určité situace, kdy Vaši reklamaci nemůžeme uznat. Nárok na uplatnění záruky zaniká zejména v těchto případech:

  • Opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • Neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou
  • Poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.)
  • Poškození nadměrným zatěžováním
  • Poškození zboží při přepravě (v tomto případě musíte řešit reklamaci přímo s dopravcem, doporučujeme zboží zkontrolovat při převzetí a v případě jeho poškození jej nepřebírat)