Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

Využijte možnost si zboží vyzkoušet, prohlédnout a případně bezplatně vrátit

Víme, jak důležité je si zboží prohlédnout a vyzkoušet, a proto Vám nabízíme možnost si jej “osahat” na všech pobočkách Zásilkovny. Pokud zjistíte, že Vám zboží nevyhovuje, můžete jej bezplatně vrátit.

Více informací zjistíte na naší stránce Bezplatné vyzkoušení zboží.

Vraťte zboží rychle, pohodlně a levně prostřednictvím Zásilkovny

Abychom Vám případné vrácení zboží maximálně usnadnili a zpříjemnili, tak Vám nabízíme možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu, které je opravdu snadné a navíc velice levné.

Zásilku s vraceným zbožím stačí odnést na kterékoli podací místo Zásilkovny a obsluze sdělit kód pro vrácení, který je 99555168. Tato služba stojí 59 Kč, ale na výdejním místě nic platit nebudete, jelikož Vám tuto částku strhneme z částky na vrácení.

Pokud si potřebujete ověřit, že Vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny je také místem podacím, tak to můžete provést ZDE, kde naleznete všechna výdejní místa Zásilkovny spolu s doplňujícími informacemi. Nicméně většina výdejních míst (cca 97 %) je také místy podacími.

Kolik dnů mám na ohlášení vrácení zboží? (právo odstoupit od smlouvy)

Lhůtu na informování o vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) jsme Vám rozšířili na 30 kalendářních dnů, jelikož chápeme, že si zboží musíte pořádně prohlédnout, vyzkoušet a při tom se nesmí nikam spěchat.

Tato lhůta začíná běžet následující den po převzetí zboží (Vámi, nebo Vámi pověřenou osobou – jinou, než je přepravce).

Jak vás mám o vrácení zboží informovat? (odstoupení od smlouvy)

O odstoupení od smlouvy nás musíte informovat formou jednostranného právního aktu, ale nelekejte se, jedná se o běžné informování, takže stačí, když nám zašlete e-mail na adresu Info@ELEGANTISIMO.cz nebo, budete-li chtít, můžete nám oznámení zaslat na adresu ELEGANTISIMO s.r.o., Na Návsi 16, 250 66, Zdiby – Brnky.

Co k vrácení potřebuju? (potřebné doklady)

K bezproblémovému vyřízení Vašeho vrácení od Vás budeme potřebovat několik věcí, jedná se o:

  • Doklad o nákupu daného zboží
  • Vaše kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon)
  • Informaci o tom, jakým způsobem chcete peníze za vrácené zboží, případně i za dopravu, vrátit (v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu)

Nebo si zde můžete stáhnout náš Formulář pro odstoupení od smlouvy, který stačí vyplnit a zaslat nám jej spolu s vraceným zbožím.

Kam mám vracené zboží zaslat? (vrácení zboží)

Vracené zboží nám, spolu s potřebnými doklady, zašlete na adresu ELEGANTISIMO s.r.o., Generála Klapálka 1635, 272 01, Kladno.

Jak mám zásilku zabalit? (zabalení zásilky)

Zboží stačit zabalit stejným způsobem, jakým bylo zabaleno, když Vám přišlo. Můžete využít i stejný obal, ve kterém Vám byla zásilka doručena a stačí jej pouze přelepit lepící páskou. Důležité je vložení samotného zboží, které musí být vloženo stejným způsobem jako v okamžiku doručení. Jedná se zejména o tyto situace:

  • Pokud má kabelka skládací dno, tak jej složte a nepřehýbejte jej přes strany kabelky, jelikož by mohlo dojít k poškození kabelky.
  • Pokud má kabelka pevnou výztuž uší, tak je nepřehýbejte, protože by mohlo dojít k jejich poškození.
  • Kabelku do obalu neskládejte ani nemuchlejte, aby se vešla do menšího obalu. Obal musí být větší než kabelka, aby se tam pohodlně vešla, v opačném případě by totiž mohlo dojít k jejímu poškození.

V případě, že dojde vlivem špatně zabaleného zboží pro vrácení k jeho poškození, tak Vám nemůžeme vrátit plnou kupní cenu, jelikož musíme její část vynaložit na uvedení zboží do původního stavu a tuto částku jednostranně započteme vůči Vašemu nároku na vrácení kupní ceny. Pokud povaha závady neumožňuje uvedení zboží do původního stavu ani při vynaložení přiměřených peněžních prostředků, tak toto zboží nemůžeme přijmout jako předmět odstoupení od smlouvy a vrátíme Vám jej ve stejném stavu, v jakém nám bylo doručeno.

Ale nebojte se, není potřeba se balení bát, jen je potřeba dbát výše uvedených zásad. Většina zásilek nám přichází zabalena správně a vrácení je ihned vyřízeno, a proto jsou tyto informace určeny jen pro pár jednotlivců, kteří se snaží velké kabelky zasílat v malých obalech apod., což určitě nebude Váš případ.

Za jak dlouho mi vrátíte peníze? (vrácení peněz)

Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám přišlo Vaše odstoupení od smlouvy, veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu (pokud vracíte celou objednávku), kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dopravy, který je jiný než nejlevnější způsob dopravy, který nabízíme.

Peníze Vám ovšem nemůžeme vrátit dříve, než dorazí vracené zboží, nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal/a.

Budu za vrácení něco platit? (náklady na vrácení zboží)

Za vrácení zboží nebudete platit nic, nicméně ponesete přímé náklady na dopravu zboží k nám (částku, kterou zaplatíte u přepravce).

Výjimkou jsou případy, kdy zboží vykazuje známky používání nebo je poškozené či znečištěné nevhodnou manipulací. V takových případech Vám vrátíme Vaši platbu sníženou o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

A na závěr jedna velká prosba od nás

Velice nám záleží na Vaší spokojenosti, a proto bychom Vás chtěli požádat, zdali v případě vrácení zboží můžete uvést důvod, proč zboží vracíte. Toto rozhodně NENÍ Vaší povinností, ale opravdu nám tím pomůžete zlepšovat naše služby. Například díky tomu budeme moci změnit určitý sortiment či budeme vědět, na co se zaměřit v případě fotek a popisů produktů. Předem Vám velice děkujeme!