Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

Kolik dnů mám na ohlášení vrácení zboží? (právo odstoupit od smlouvy)

Lhůtu na informování o vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) jsme Vám rozšířili na 30 kalendářních dnů, jelikož chápeme, že si zboží musíte pořádně prohlédnout, vyzkoušet a při tom se nesmí nikam spěchat.

Tato lhůta začíná běžet následující den po převzetí zboží (Vámi, nebo Vámi pověřenou osobou – jinou, než je přepravce).

Jak vás mám o vrácení zboží informovat? (odstoupení od smlouvy)

O odstoupení od smlouvy nás musíte informovat formou jednostranného právního aktu, ale nelekejte se, jedná se o běžné informování, takže stačí, když nám zašlete e-mail na adresu Info@ELEGANTISIMO.cz nebo, budete-li chtít, můžete nám oznámení zaslat na adresu ELEGANTISIMO.cz – Jiří Pázler, Brandejsovo náměstí 1219/1, 165 00, Praha 6.

Co k vrácení potřebuju? (potřebné doklady)

K bezproblémovému vyřízení Vašeho vrácení od Vás budeme potřebovat několik věcí, jedná se o:

  • Doklad o nákupu daného zboží
  • Vaše kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon)
  • Informaci o tom, jakým způsobem chcete peníze za vrácené zboží, případně i za dopravu, vrátit (v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu)

Nebo si zde můžete stáhnout náš Formulář pro odstoupení od smlouvy, který stačí vyplnit a zaslat nám jej spolu s vraceným zbožím.

Kam mám vracené zboží zaslat? (vrácení zboží)

Vracené zboží nám, spolu s potřebnými doklady, zašlete na adresu ELEGANTISIMO.cz – Jiří Pázler, Brandejsovo náměstí 1219/1, 165 00, Praha 6.

Za jak dlouho mi vrátíte peníze? (vrácení peněz)

Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám přišlo Vaše odstoupení od smlouvy, veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu (pokud vracíte celou objednávku), kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dopravy, který je jiný než nejlevnější způsob dopravy, který nabízíme.

Peníze Vám ovšem nemůžeme vrátit dříve, než dorazí vracené zboží, nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal/a.

Budu za vrácení něco platit? (náklady na vrácení zboží)

Za vrácení zboží nebudete platit nic, nicméně ponesete přímé náklady na dopravu zboží k nám (částku, kterou zaplatíte u přepravce).

Výjimkou jsou případy, kdy zboží vykazuje známky používání nebo je poškozené či znečištěné nevhodnou manipulací. V takových případech Vám vrátíme Vaši platbu sníženou o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

A na závěr jedna velká prosba od nás

Velice nám záleží na Vaší spokojenosti, a proto bychom Vás chtěli požádat, zdali v případě vrácení zboží můžete uvést důvod, proč zboží vracíte. Toto rozhodně NENÍ Vaší povinností, ale opravdu nám tím pomůžete zlepšovat naše služby. Například díky tomu budeme moci změnit určitý sortiment či budeme vědět, na co se zaměřit v případě fotek a popisů produktů. Předem Vám velice děkujeme!