BEZPLATNÉ VYZKOUŠENÍ ZBOŽÍ NA VŠECH POBOČKÁCH ZÁSILKOVNY

Jelikož víme, jak důležitá je pro Vás možnost si zboží prohlédnout, “osahat” a vyzkoušet, tak Vám nabízíme možnost si veškeré zboží z Vaší objednávky nejdříve zkontrolovat a následně se teprve rozhodnout, jestli Vám skutečně vyhovuje.

Zásilku si můžete rozbalit a zkontrolovat na kterékoli pobočce Zásilkovny, kterých je v České republice přes 3 000. Nicméně nesmíte se zásilkou opustit pobočku Zásilkovny, aby mohla obsluha pobočky kontrolovat obsah zásilky po celou dobu.

Kontrola je naprosto snadná. Pokud je zásilka na dobírku, tak je potřeba nejdříve dobírku zaplatit a následně informovat obsluhu pobočky o požadavku na kontrolu zásilky. S obsluhou zásilku otevřete, zkontrolujete a to je vše!

Pokud při kontrole zjistíte, že Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, tak zásilku jednoduše nepřeberete. V případě platby dobírky v hotovosti Vám obsluha vrátí peníze ihned v hotovosti a v případě úhrady dobírky kartou obsluha zadá požadavek na vrácení do systému, o čemž Vám vystaví potvrzení. A pokud jste zaplatili předem u nás v e-shopu, tak Vám peníze vrátíme hned, jakmile se nám zásilka vrátí. Samotné vrácení je pro Vás samozřejmě úplně bezplatné.

Veškeré tyto informace si můžete ověřit také přímo na stránkách Zásilkovny v sekci Vyzvednutí zásilky. A kdyby Vám obsluha náhodou odmítla tuto službu, na kterou máte právo, poskytnout, tak se vždy můžete ještě na pobočce obrátit na zákaznickou linku Zásilkovny na čísle (+420) 216 216 516, která u obsluhy zjedná nápravu. Ale nebojte, dle našich zkušeností je obsluha ochotná a službu Vám bez problémů poskytne, problém se vyskytl pouze v ojedinělých případech.

S NÁMI NIC NERISKUJETE!